Välkommen till min nya blogg!

Shenare alla no lifers där ute :P jag har nu blivit tvingad att skaffa en blogg så här är den, jag kommer försöka att uppdatera så mkt jag kan o orkar. personen som tvingade mig var den underbara sussie www.sussanaa.blogg.se och hennes blogg lär bli mkt bättre än min eftersom hon är en skönare person än mig men vi får se hur bra jag är på sånhär skit :P Idag har jag inte så jätte mkt o berätta för er mer än att jag och min underbara tjej äntligen blev tsm på "riktigt" eftersom vi fixade våra FB statusar och då blir det ju på riktigt enligt alla mina kompisar och alla andra som överanvänder FB :P Jag har då varit tsm med min brud en gång förut men då sket det sig ordentligt men nu e vi iaf tsm igen och rockar med livet :D
allt från en väldigt trött o övertränad person, mors :)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Naajs gullefis! Du klrade att fixa blogg ;) Grattis till frugan oxå, skönt att det äntligen löst sig :) <3

2010-02-27 @ 00:13:25
URL: http://sussanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0