Måndag, kroppen roppar SÖMN!

japp denna måndag var ju lik alla andra måndagar, en start och ett slut. dock väldigt irriterad på att första lektionen blev inställd och att jag var i skolan en hel timme tidigare än jag behövde . NEJ två timmar vare kom jag på nu :O, gråter inombords :( annars har dagen rullat på. har grova känningar i knäet efter schwez äventyren :P
dessutom fick jag reda på ytterliggare än man som hatar kvinnor, allt det på den internationella kvinnodagen dessutom :P (oj vilken allmänvetare jag är (A)) denna "man" kommer inte direkt hamna på min toplista av söna personer som finns runt om mig och förmodligen kommer han ångra sig ganska mkt om han har ngt samvete vilket jag betvivlar extremt mkt för tillfället. Som tur är känner jag honom inte och har inga privata känslor för pöjken annat än att jag kind of HATAR honom :P

Mors säger en väldigt arg person

-vissa borde få en plats i nybroviken bland det andra liken-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0