Onsdagen

Shenare alla, idag har dagen varit extremt läskig, bög som man är så skickade man mess klockan 00 o ngt te bruden och öppnade sig ordentligt men får inget svar, så har mått dåligt i princip hela dagen av det :( sen på eftermiddagen träffade jag en bra polare o vi satt och snackade om det ett tag o sen när jag går hem så träffar jag bruden i 3 minuter :S och då frågade jag vrf hon inte svarade men fick såklart inte ngt svar, hon flydde på bussen och här sitter man nu fjolla som man är och e jätte nervös, ska träffa henne i morgon och befarar verkligen det absolut värsta :( vill verkligen inte splittras från henne. Men problemet att hon har en del åsikter som e väldigt löjliga och jag e rädd att jag itne kan va tsm med henne om hon bibehåller dom :( vill verkligen har kvar henne då jag gillar henne så sjukt mkt som jag gör<3 alla hjärtan till henne verkligen men just nu mår jag bara dåligt. Jag ska träffa henne i mrgn och då hoppas jag verkligen att vi reder ut en del saker, hon e lixom mitt allt just nu och jag vill verkligen inte sabba dethär :/ venne hur jag kommer må om det här skiter sig, så kanske inte skriver här på ett tag

Herrå för alltid säger en väldigt kär person som e extremt orolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0