Söndag= Slappt+ studiedag :D

Idag vaknade jag oerhört tidigt av ngn jävla anledning som jag inte har ngn anning om, jag fattar lixom inte poängen med min kropp just nu, i varje fall så blrajde en lång jävla väntan på att bruden skulle messa mig
det gjorde hon till sist ngra timmar senare då jag i princip hade gett upp hoppet, men sen drog vi ut och fixade en ny present till våran kära kopmis,eftersom hon redan hade en sån vi gav henne förra gången -.-. därefter fixade jag mitt fjortiswax (D:fi) eftersom jag inte klarar av att ha dåligt med wax hemma (använder dock inte mkt). sen efterdet drog jag o bruden vidare mot hennes place och sen var ajg tydligen tvungen o dra hem för maten var färdig (jag hungrade efter helt andra saker) sen tänkte ja gplugga, men icke. då messa en anann polare o ville dra o fika o snacka så då gjorde jag det tills nu och här sitter jag nu och ska snart sova och njuta av pluggdagen i mrgn

mors säger en överlycklig johan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0