Torsdagen, I mrgn blire PROV!!!

Idag blev dgn bättre än vad ajg trodde, inte så jobbiga lektioner och runt lunch så kom bruden och hälsade på :D så då kunde jag smita ut från fler lektioner och va med henne :D sen efter det var ajg med henne ngra timmar för att leta present till hennes morsa men slutade med att vi drog hem till henne och hämtade hennes hund eftersom ingen hade det vi skulle ha. En polare som typ knarkar bloggar sa att jag var duktig på o beskriva vad jag har på mig så jag gör ett försök :P (inga bilder då jag vill att ni ska tänka er hur det ser ut ) Jag hade ett par röda björnborg med ett stålblått mönster på, därefter ett par acne jeans som är mörkblå med ett fåtal slitna partier och ngra som är extra färgade som har en normal passning, har ett litet häng men verkligen inget överdrivet, på överkroppen hade jag en vanlig tråkig svart U ringad tröjja och ovanpå det en svart G-star tröjja som har blixtlås hela vägen och en krage, samt en liten tygbit på halsen där det står en massa siffror på (som jag gillar) den sitter välformad på min kropp, inte tight men den håller sig efter min kroppsform. och jackan idag blev vårjackan!! första gången. Det är en svart peak jacka med hög krage och en svart luva. den har inget foder utan är som sagt en vårjacka. Sen ficar man håret på det vanliga sättet och med D:fi vaxet så blire ganska bra, jätte bra om man frågar min brud (A)
Nu måste jag dock återvända till pluggandet eftersom j
Kunskap=makt=ondska= johannh.blogg.se (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0